Een VOORBEELD van het denken in de WAAROM-term ?
STUDIO 100 - K3
Gert Verhulst geeft tijdens een interview op VTM op 7 november 2015 de WHY van K3 weer ...
Dit is wat hij letterlijk zegt :
'Jullie hebben duizenden kinderen de kracht gegeven om te dromen, en dat is heel belangrijk. Want als je zelf de kracht niet hebt om te dromen, dan heb je zeker niet de kracht om je dromen waar te maken.'
(zie video na +/- 1 minuut)
'Jullie hebben duizenden kinderen de kracht gegeven om te dromen, en dat is heel belangrijk. Want als je zelf de kracht niet hebt om te dromen, dan heb je zeker niet de kracht om je dromen waar te maken.'
(zie video na +/- 1 minuut)
De WHY van K3
CD's en shows verkopen ... en geld verdienen ??? Ik denk het niet.
Geld verdienen is een gevolg van je WHY !
De WHY van K3 is ... kinderen laten dromen en hun dromen helpen waar te maken.
Mooi toch ?En een krachtige basis om
- je mensen te laten functioneren !
- je verhaal naar je doelgroep(en) te brengen !
- nieuwe producten en diensten te ontwikkelen en op de markt te brengen !
SELLIO sales activation helpt bedrijven hun 'WAAROM' te formuleren.
Wie zijn we
Contact
Ronny Diricx - +32 475 55 81 70